Skip to content

Osztálykirándulás 7.a 2019

2019.május 8-án reggel 9 órakor izgatottan vártuk a buszt a parkolóba, hogy végre elinduljunk Egerbe. Eger az a város számunkra, amit sosem tudunk megunni. Mindig találunk valami újat és érdekeset, de természetesen vannak régi meg nem unt helyeink, időtöltéseink is. Szóval elindultunk.

Első nap szerdán mivel jó idő volt, keresztülrobogtunk Eger városán és meg sem állt a busz egészen Szilvásváradig. Az utazás után jól esett egy kis séta. Megnéztük az ottani Bükki Nemzeti Parkot és lejönni már kisvonattal jöttünk, majd kaptunk 1 óra szabadidőt (vásárolni, fagyizni …). Visszaértünk a buszhoz, elmentünk Egerbe és el is foglaltuk a szállást. Kikapcsolódásként szétnéztünk Eger városában, de vacsorára mind visszaértünk a szemináriumba ahol elszállásoltak minket. Vacsora után Dottikával körbejártuk a várost és megállóként a Szép asszony völgyébe mentünk.

Második nap csütörtökön reggeli után volt 1óra szabadidő, hogy az esti fáradalmakat ki tudjuk pihenni a programok megkezdése előtt. Mivel az időjárás nem alakult éppen kedvezően, (de nem szegte kedvünket ez kis eső) így elsőként elmentünk megnézni az Egri várat. Annyi érdekesség van ott, hogy a délelőttünk egy pillanat alatt eltelt és már siettünk is vissza ebédelni, mert a hasunk mindig visszahúzott a szállásra bennünket! Kis szieszta után elsétáltunk a buszhoz ahol Zoli bácsi már várt minket és elindultunk Bélapátfalvára. Ott megnéztünk egy előadást a Ciszterci apátságról, majd az ottani templomban körülnéztünk. Ezután visszamentünk Egerbe és megnéztük a Marcipán múzeumot. Vacsora után elmentünk az Egri Bazilikába a litániára, majd az azt követő szentmisére. Csapatunk egy része elfáradt és ők visszamentek a szállásra, de az aktívabbjai egy zártabb Dottikával utra keltek és megnézték az egerszalóki Sódombot.

Harmadik nap pénteken reggeli után ismét volt egy kis töltődési idő adva, majd elmentünk az Eszterházy Károly egyetem épületében található Varázs toronyhoz és ott szétnéztünk. Sok érdekes kísérletezésen és információn túl, megcsodálhattuk az egyetem tetejéről Eger városát. Felemelő panorámát nyújtott mindannyiunk számára. Visszamentünk a szállásra megebédeltünk, összepakoltunk és elindultunk haza. Útközben megálltunk az Eszterházy Károly Egyetem Erdőtelki Arborétumában.

Késő délután kissé elfáradva, de annál több élménnyel tértünk haza.